Tjoho!

Tjenamors! Nu lanar vi i skolan, och gissa om mina ben gör ont! Jag sitter jämt i konstiga ställningar, det har jag fått från mamma.^^  Jag har kollat lite bloggar som var roliga och intressanta, bland annat en blogg som heter http://minibellini.blogg.se/ (and I love it!) Nu ska de snart lägga upp resultaten på spelen. Typ alla utom jag och Linda spelar CS, WOW och Hero. Men jag tänkte installera the sims 3, men jag kan inte på nya datorn. Anton spelar sims, undrar om han någonsin pausar? Det är jag, Isac, Linda och Anton! VI REGERAR!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Din blogg är asgrym!

2010-02-07 @ 09:25:07
Postat av: Ludde

Jag är också wiccan, men med elementet vatten.

2010-02-07 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0